Tipy na správné protahování
Foto: ragefitness.cz

Jak správně regenerovat: Střečink

Tipy na správné protahování

Spojením několika následujících aktivit můžete výrazně vylepšit svůj dosavadní vývoj. Tyto techniky jsou hojně využívány napříč všemi vrcholovými sporty, ať už je to plavání, hokej, běh nebo kulturistika. Rovněž je můžete využít i v běžném životě a zlepšit tak jeho celkovou kvalitu. Řeč je o důležité části výkonu - regeneraci.

O co se vlastně jedná?

Regenerace je svým způsobem i druh meditace, která dokáže tělo připravit na kvalitní spánek. Jeho kvalita a hloubka je jedním z klíčových faktorů úspěchu.
Jelikož je článek delší, jsou následující techniky rozdělené do samostatných článků. Jako první si dnes řekneme něco o strečinku. 

Tipy na správné protahování Zdroj: ragefitness.cz

Strečink je naprostá nutnost a měl by být pravidelnou součástí všech aktivně sportujících. Flexibilitu těla využijeme i v běžných životních situacích. Dobrá flexibilita je základ spokojeného života.

Nejčastější příčinou bolestí zad jsou zkrácené svaly a svalové disbalance. Strečinková cvičení účinně bojují proti zkráceným svalům a udrží vás v dobré pohybové kondici do pokročilého věku. Strečink v tomto článku uvádíme záměrně, jelikož jej začleňujeme do jednoho celku s dalšími technikami, které představíme v dalším pokračování. Vše do sebe krásně zapadá a tvoří celek, který slouží jako podpora pro co možná nejkvalitnější spánek, kterého chceme všichni dosáhnout. Strečink v tomto případě využijeme jako relaxační techniku, kdy po provedení strečinkových výdrží dochází k příjemnému pocitu uvolnění, který nám mimo jiné pomůže navodit kvalitní a hluboký spánek.

Autor článku: Rage fitness

Autor: Jakub Dvořák
1010 10